Gøre denne ene ting og slå 85% af din konkurrence!

Gøre denne ene ting og slå 85% af din konkurrence!
Måske ønsker du ikke at arbejde, at hårdt, eller måske du har været brændt af konsulenter så du ikke er tilbøjelig til at lytte til en. Eller måske du allerede har en måling af succes og tror ikke, du behøver at gøre noget mere. Uanset hvilken position du er i, hvis du gør dette en ting du vil slå 85% af din konkurrence hver dag i året. Hvis du allerede er i kategorien 15%, behage email mig med en sætning eller to bekræfter, hvor godt det virker for dig.
Hvad vi er ved at drøfte gælder for enhver virksomhed, stor eller lille og i alle brancher. Næste, det er let at gøre, men det kræver nogle arbejde. og en mindre grad af tekniske færdigheder. Men jeg forsikre dem, hvis jeg kan lære dette, kan du til. Endelig, når du gør det konsekvent, vil du tjene flere penge end du havde forestillet. Denne handling er kernen i det, der gør folk glade.
OK, her er det: alle virksomheder har kunder. Hvis du er en professionel servicevirksomhed, kan dine kunder kaldes, kunder eller patienter. På posteringsniveau er de kunder. De køber noget fra dig. Nogle mennesker krydser stien til din virksomhed og købe ikke. Andre du kalder på og nogle køb og nogle ikke. Med hver handling er der en kontakt, og når du har kontakt du har mulighed for at lave en plade af kunden eller udsigt kontaktoplysninger. Denne post kan være så simpelt som en første navn og e-mail-adresse. Det kan være omfattende, herunder fuldstændige kontaktoplysninger, biografisk skitse, virksomhedshistorie og så videre.
Den ene ting du skal gøre, hvis du er i erhvervslivet er få kontaktoplysninger af mennesker at gøre forretninger med dig og folk, der besøger med dig, men har endnu ikke købt. Du skal derefter bruge denne information og lad dem vide du er taknemmelig og du er oprigtigt interesseret i at fortsætte forretningsforbindelsen. Ja, dette gælder for alle virksomheder.
Et af de spørgsmål jeg konsekvent modtager er bekymring for at kontakte kunder ved hjælp af e-mail. Tænk på det på denne måde for de fleste folk de vil en virksomhed til at købe noget, de ønsker. De vil byde velkommen korrekt placeret beskeder fra dig. Når du kommunikerer med dem regelmæssigt med meddelelser, der indeholder værdifulde oplysninger og tilbud, vil de fortsat understøtte din virksomhed og Fortæl alle deres venner om dig.
For at hjælpe kunder med at implementere en kunde udviklingsplan jeg har bekræftet betydningen af et par meget vigtige punkter: først skal du have en klar privacy policy, næste du skal bruge en registreringsproces, der bekræfter deres interesse i at modtage oplysninger fra dig (opt-in) og endelig skal de kunne nemt afmelde din postliste på når som helst. Jeg kan ikke anbefale telemarketing til dine kunder. Men en e-mail advare dem til at lytte til en vigtig stemme mail udsendelse kan arbejde og bør testes. E-mail skal ikke påberåbes udelukkende. Det bør være en del af en omfattende markedsføringsstrategi.
Jeg tilbyder alle potentielle kunder en gratis opkald op til en time og mest potentielle kunder gå væk med fem eller flere ideer, de kan bruge lige nu til at vokse deres driftstab. Jeg kan varmt anbefale du drage fordel af dette tilbud før tid begrænsninger gør det umuligt at fortsætte. Antallet er 727-587-7871 eller email mig ved at besøge min hjemmeside www.StevePohlit.com og klikke på linket kontakt.
Være godt og trives,
Steve Pohlit
www.stevepohlit.com
P.S. Der er nogle meget effektive teknikker for tegning folk som ikke er dine kunder, og der er ikke på udkig efter din virksomhed ind i din virksomhed. Se efter en artikel om dette emne snart. Hvis du ikke kan vente. Ring til mig 727-587-7871.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *